За 2020 рік поведінка осіб, що приймають рішення в В2В значно змінилась.  Діджитал сервіс та віддале...

За 2020 рік поведінка осіб, що приймають рішення в В2В значно змінилась.  Діджитал сервіс та віддалена автоматична комунікація стає домінуючою.
156815344_1115795468901149_67491649416731897_n.jpg

Декілька даних  маркетингових досліджень за 2020 рік:

99% В2В покупців починають пошук постачальника в інтернеті.  
39% малих і середніх підприємств зменшили або планують зменшити участь у міжнародних торгових заходах.
69% В2В покупців віддають перевагу віддаленим, цифровим способам комунікації з постачальником без прямого контакту.
90% із них сподіваються, що ця модель збережеться і надалі, не бажаючи повертатись до прямої особистої комунікації з постачальниками.

Усе частіше позиції осіб, що приймають рішення в компаніях займають міленіали - покоління, яке більше залежне від технологій.

В інтренеті існує 863 млн веб-сайтів. Цей некерований обсяг даних робить пошук байєра або постачальника трудомістким і довготривалим процесом.

В таких умовах основне завдання В2В експортера - оптимізувати свою присутність в Інтернеті, автоматизувати свої продажі та ефективно поєднати їх з маркетингом.

Якщо ви виробник, трейдер чи постачальник послуг, який має намір розширити свої продажі на ринку Європи, Близького Сходу та на міжнародному ринку загалом, пропонуємо скористатись можливостями В2В онлайн-маркетплейсів Europages i WLW.

Детальніше, як створити профіль на платформах та оптимізувати його для максимальної ефективності, дізнайтесь у гайді на єдиному експортному веб-порталі України.

Успішних експортних продажів онлайн!