7 причин цифровізувати залучення В2В клієнтів

Для чого цифровізувати В2В продажі.png

1. В Х разів більше потенційних клієнтів
Чи знаєте ви, що можливості онлайн-продажів для продавців B2B затьмарюють можливості B2C? Обсяг B2B e-commerce росте з кожним роком
Електронна комерція допомагає підвищити впізнаваність і продажі, дозволяючи МСП розширювати свій ринок і залучати нових клієнтів. Таким чином, впровадження стратегій електронної комерції може допомогти вам значно збільшити прибуток в рази та знайти нових клієнтів, що потребують ваш продукт.

2. Не відставати від конкурентів
Цифрова трансформація в діловому світі відбувається швидко. Більшість ваших конкурентів, швидше за все, уже використовують на цифрові інструменти та отримують запити на продукцію/послуги онлайн. Таким чином, щоб конкурувати з ними у цифровому просторі, вам також потрібно автоматизувати лідогенерацію в онлайн просторі.

3. Розширена бізнес-аналітика
Ви можете скористатися перевагами аналітики даних, щоб приймати більш розумні бізнес-рішення. З яких джерел приходить більше потенційних клієнтів? Який меседж краще працює для аудиторії? Що найбільше у продукті приваблює клієнтів? Аналізуючи свої бізнес-дані, ви можете краще зрозуміти, в якому напрямку рухається ваш бізнес і які зміни необхідно внести. Це допоможе вам краще адаптувати свою маркетингову тактику, витрати на рекламу і багато іншого.
Пропонуємо вам ознайомитись з тенденціями ринку B2B 2021 на основі пошукової статистики платформи Europages.

4. Мілленіали хочуть робити покупки в Інтернеті
Підковані цифровими технологіями покупці з покоління міленіуму змінюють правила гри для B2B. До 2023 року 80% всіх покупців B2B будуть мілленіалами, і вони захочуть досліджувати і купувати в Інтернеті.
74% покупців B2B повідомляють, що як мінімум половину своїх робочих покупок здійснюють в Інтернеті. І в середньому вони виконують 12 пошуків, перш ніж зайти на сайт конкретного бренду.

5. Запропонуйте цифровий каталог товарів
Використання каталогів для друку стає все рідшим явищем.  Каталоги товарів B2B часто містять тисячі, навіть десятки тисяч товарів. Ціни та запаси часто змінюються. Існують багаторівневі ціни для клієнтів, та багато іншого.
Для вирішення багатьох з цих питань виробники та дистриб’ютори звертаються до цифрових або інтерактивних каталогів товарів. Їх легше підтримувати та розподіляти серед різних клієнтів.   Якщо все зробити правильно, каталоги можуть бути невід’ємною частиною ефективного онлайн-досвіду.

6. Прямий продаж споживачам
Крім B2B, ви можете використовувати свій e-commerce канал для прямого продажу споживачам . Покращена операційна ефективність та простіші процеси дозволяють продавати частину вашого каталогу споживачам. Ви зможете вийти за рамки традиційних моделей продажів B2B і знайти нові канали зростання.

7. Зниження затрат на маркетинг
Підприємства будь-якого розміру можуть заощадити час і гроші за допомогою цифрових маркетингових стратегій. Ці стратегії дозволяють МСП орієнтуватися на конкретні демографічні показники та знижувати витрати на розміщення оголошень за допомогою оптимізації пошукових систем (SEO), маркетингу пошукових систем (SEM) тощо.

Отримайте безкоштовну консультацію з В2В продажів онлайн, під час якої ми:
- проведемо аудит видимості вашої компанії онлайн на світовому ринку;
- надамо рекомендації з розвитку бізнесу на Европейському ринку та у світі в цілому;
- визначимо кількість нових клієнтів та об'єм товарообігу, який можливо отримати від використання В2В онлайн-маркетплейсів Europages i wlw.