У 2021 маркетологи В2В по всьому світу заговорили про тренд Precision Demand Marketing. Що це таке? І чому варто звернути на нього увагу експортерам?

 Черговий раз подивимось правді в очі і скажемо, що 2020 перевернув В2В маркетинг з ніг на голову. Весь бізнес став цифровим в один день. Покупці тепер використовують весь спектр каналів пошуку, дослідження постачальників та прийняття рішення.

За даними PROS 70% В2В покупців у різних сферах готові змінити постачальника товарів та послуг через відсутність цифрового досвіду комунікацій і покупок.
Погана новина в тому, що суттєва зміна поведінки В2В покупців робить неефективною попередні працюючі стратегії B2B маркетингу.
Хороша новина - у нас є шанси зустріти B2B покупців там, де вони шукають нових постачальників на основі точних даних та аналізу їх поведінки.

Саме в такому підході і полягає суть Precision Demand Marketing. Такий спосіб базується на точних даних аналізу нової поведінки покупця та каналів, що він використовує. І замість створення попиту формується стратегія сформованого попиту орієнтована на самого покупця. При правильному застосуванні стратегії у компаній є можливість застосовувати індивідуальний підхід до кожного клієнта, тим самим підвищити довіру до бренду і компанії.

Precision Demand Generation допомагає компаніям:
- Зосередити свої зусилля на ідеальних клієнтах саме тоді, коли вони шукають рішення.
- Оптимізувати бюджет, час та ресурси.
- Підвищити чистий прибуток  для своїх організацій.
Digitization figures (1).jpg


Що радять провідні світові маркетологи:
  1. Грати на полі покупця. Сьогодні покупець вирішує де, коли та яким чином будувати комунікацію з постачальником. Ваше завдання - бути доступним там, де є покупець. Важливий індивідуальний споживчий досвід, пов'язаний не з компанією, а реальними людьми.
  2. Бути відкритим для бізнесу.  Це про здатність до адаптації, забезпечувати доступ  цілодобово особливо новим потенційним клієнтам.
  3. Управління даними. Різний досвід комунікації з кількома групами покупців на їх умовах приносить багато даних з різних каналів комунікації. Автоматизована, спрощена система обробки інформації допоможе налагодити усі інструменти комунікації.
  4. Знайти потрібну людину у потрібний час. Роль маркетолога змінилась. Тепер його основне завдання створити точки дотику по всіх каналах, де можуть бути потенційні покупці. Кожна контактна точка повинна бути пов'язана і значуща.
  5. Індивідуальний особистісний підхід. Покупці прагнуть глибоких людських зв’язків навіть у B2B операціях.  Отже, не думайте про B2B як про бізнес для бізнесу - сприймайте це як бізнес для покупця. Вибудовуйте персональну комунікацію.
  6. Інвестуйте там, де це потрібно. Щоб досягти успіху сьогодні, вам потрібен багатоканальний підхід, який надає практичну інформацію про попередній досвід, щоб ви могли залучати покупців через потрібні канали, у потрібний час за допомогою правильних повідомлень. Розширюйте свою присутність онлайн.
  7. Час діяти уже сьогодні. В умовах глобальної невизначеності та прискореної зміни поведінки учасників ринку, швидкість реакції на зміни - 50% успіху.
  8. Використовуйте глобальні рішення. Об'єднуючи способи комунікації з покупцем різних регіонів, товарних груп та секторів виробництва ви можете розширити сферу своєї діяльності та отримувати заплановані  результати.
Пропонуємо глобальне рішення доступу до В2В покупців по всьому світу,  з широкою аналітикою попиту і поведінки покупців - Europages i wlw. Це канал комунікації, що забезпечує видимість компанії онлайн саме там, де шукає покупець.
При першій безкоштовній консультації з використання платформ надаємо детальну аналітику онлайн попиту за вашим продуктом чи послугою, підраховуємо кількість клієнтів та об'єм товарообігу, який можемо залучити для вас за допомогою платформ.

Для запису на консультацію заповніть форму тут.